Barna Zsolt - Online Marketing

8 SEO technika a keresési forgalom megduplázására

SEO Audit
8 Egyszerű SEO beállítás, amit te is egyszerűen megcsinálhatsz forgalmad megduplázására.
1 0
Olvasási idő:4 perc, 27 másodperc

A SEJ legújabb cikke 8 fehér kalapos SEO technikára hívja fel a figyelmünket, melyeket gyakran elfelejtünk és véleményük szerint akár nem megduplázhatjuk, hanem akár meg is tíz szerezhetjük organikus találatainkat oldalunkon.

Lássuk a javasolt 8 White Hat SEO technikát?

1. Mobilos használhatóság

Oldalad könnyen tesztelheted, hogy megfelelően mobilbarát-e a Google Search Console eszközével. Nem kell mást tenned, csak a következő linken bejelentkezned.

A Google ott fogja jelenteni a mobilos problémákat, így megteheted a megfelelő lépéseket a szabályok betartása érdekében.

Valamint amire a cikk nem tér ki, hogy napjainkban ügyfeleid nagy valószínűséggel mobilon fogják meglátogatni oldaladat, ezért ez nem csak SEO szempontból lényeges.

2. Google Business profil létrehozása

Google Business Profile, korábbi nevén Google Cégem, egy ingyenes vállalkozási adatlap, melyet a Google biztosít ingyenesen.

A vállalkozásprofilok megjelennek a Google Keresésben, a Google Térképen és a Google Shopping szolgáltatásban. Ha vállalkozásának van fizikai helye, vagy ügyfelekhez utazol, létrehozhatsz egy vállalkozásprofilt a Google -on.

A Google vállalkozásprofil 5 legfontosabb előnye

Ez INGYENES hirdetés – olcsóbb, mint a fizetett keresés és gyorsabb, mint a SEO.

A Google a földrajzilag releváns vállalkozásokat részesíti előnyben.

Az optimalizált profil jó első benyomást kelt.

A jó csillagbesorolás bizalmat épít, és társadalmi bizonyítékot nyújt.

Lehetőség a profil teljesítményének ellenőrzésére és elemzésére.

Mivel a Google folyamatosan fejleszti a helylapú kereséseket, fontos, hogy a Google Business Profilodban mindig pontos és részletes adatok szerepeljenek.

Ez könnyű győzelem, mivel sok vállalkozás még nem hozta létre vállalkozásprofilját.

3. Oldalélmény javítása

A Google oldallal kapcsolatos élményét egy sor jel határozza meg, amelyek célja annak mérése, hogy a felhasználók hogyan reagálnak egy weboldalra. Ez a mérés túlmutat az alapvető információs értéken.

A Google a Core Web Vitals mérőszámokat használja, amelyek mérik az oldalbetöltési teljesítményt, az interaktivitást és a vizuális stabilitást, valamint a mobilbarátságot, a HTTPS -t és egy sor más mutatót.

Hogyan befolyásolja az oldallal kapcsolatos élmény a Google helyezéseket?

Abban az esetben, ha több oldal is megfelel a keresési feltételeknek relevancia alapján, a Google a jobb élményt nyújtó oldalt részesíti előnyben.

Azonban, a tartalom szempontjából jobb információkat szolgáltató oldalt a Google még mindig előnyben részesíti.

Röviden, az oldalélmény a keresőben való magasabb helyezés kulcsa.

4. Fókuszban a felhasználói élmény (UX)

A Google mindig ösztönözte a webfejlesztőket, hogy a felhasználói élményre helyezések a hangsúlyt és ne a keresőknek készítsék az oldalt. Ahogy az algoritmus „okosabbá” válik, a jó felhasználói élményt nyújtó webhelyek jobb helyezést kapnak.

Az Oxford Journal tanulmánya szerint:

„Az UX tervezés célja az ügyfelek elégedettségének és lojalitásának javítása a termékkel való interakció hasznosságán, egyszerű használatán és élvezetén keresztül.”

A cél az, hogy először meghatározzuk a felhasználó szándékát, ezután kialakítsuk a zökkenőmentes navigációt – olyan oldalt alakítsunk ki, amely pozitív érzelmeket vált ki, és általánosan jó élményhez vezet.

Az UX legjobb gyakorlatainak beépítése egyszerű. A web tele van sablonokkal és tanácsokkal.

Ami megkülönbözteti a profikat az amatőröktől, az az A/B tesztelés.

Mindannyiunknak megvannak a saját előítéletei, amelyek befolyásolják a weboldal felépítését.

Kísérletsorozat lefuttatásával számszerűsíthetjük, hogy mi működik és mi nem, és addig folytathatjuk a tesztelést, amíg a megfelelő és jól működő modellt meg nem találjuk.

5. Végezzünk kulcsszó kutatást

Mivel a Google kevesebb kulcsszóadatot szolgáltat, például az Ahrefs és a Semrush saját kulcsszóeszközeiket fejlesztették ki az űr kitöltésére.

A RankBrainnek és a BERT Google algoritmusoknak köszönhetően azonban megváltozott a kulcsszókutatás eredményeinek végrehajtásának és felhasználásának módja.

A Google elsődleges célja az, hogy jobb keresési eredményeket adjon a hosszabb és több párbeszédet igénylő keresésekre, és a hangalapú keresésekre.

Jelenleg a keresések több mint 20%-a hangalapú (Barna Zsolt megj.).

A kulcsszóeszközök új generációja ezt figyelembe veszi azáltal, hogy releváns adatokat generál, mint például a szülőtémák, a kulcsszócsoportok és a keresési szándék.

Ezekkel az információkkal felvértezve kontextus szempontjából releváns tartalmat hozhatunk létre.

6. Készítsünk tartalommarketing tervet

A Content Marketing Institute szerint a válaszadók 51% -a számolt be arról, hogy ma nehezebb lekötni a közönség figyelmét, mint egy évvel ezelőtt.

Mivel a tartalom az egyik legfontosabb rangsorolási tényező a Google -on, fontos, hogy megfelelő legyen. Ez ismét hatalmas lehetőséget kínál azok számára, akik hajlandóak időt fektetni ennek megvalósítására.

Gyakran halljuk, hogy minőségi tartalmat kell létrehozni, de mit is jelent ez a gyakorlatban?

Valójában az a lényeg, hogy legyen hasznos tartalom, megtaláljuk a megfelelő közönséget, majd elérjük ezt a közönséget.

Ennek nem kell bonyolult gyakorlatnak lennie. Lényege, hogy empátiával élsz a potenciális ügyfelekkel és az ügyfelekkel.

Ann Handley a következő képletet hozta létre ennek összegzésére:

Hasznos x Élvezetes x Inspirált = Innovatív tartalom

A jó tartalom sokféle formában megjelenhet. Egy átfogó tartalommarketing terv a következők kombinációját tartalmazza:

  • Blogok
  • Adatvizualizációk
  • Képek
  • Infografika
  • SlideShare prezentációk
  • Videók

7. Fordítsunk figyelmet az oldaloptimalizálásra

Tudtad, hogy a Google saját keresőoptimalizálási útmutatót ad ki?

A neve ellenére ez az útmutató nagyszerű forrás mindenkinek, aki szeretné maximalizálni az esélyét, hogy megjelenjen a Google keresési eredményei között.

Az útmutató az oldalon található legfontosabb alapismereteket tartalmazza, beleértve az optimalizálás bevált gyakorlatait:

  • Oldalcímek
  • Fejlécek
  • Meta leírások
  • Kép Alt-text
  • Strukturált jelölés
  • Oldal URL -ei
  • Belső linkelés

8. Építsünk linkeket

Jelenleg az oldalra mutató linkek jelentőséggel bírnak az oldal rangsorban elfoglalt helyére nézve. A kulcs a megfelelő minőségű oldalra mutató linkek beszerzése.

3 fontos tényező a linkek minőségében:

  • a linkek témája kapcsolódjon a weboldalunk termáljához
  • emberi felülvizsgálatot igénylő linkek legyenek, azaz ne linkkatalógusokból érkezzenek a hivatkozások
  • a linkelő oldal minősége

Összefoglalás

Nincs egyetlen legjobb módszer a keresőben való legelső hely megszerzésének, de ha kellő figyelmet fordítunk a keresőoptimalizálásra biztosan jobb eredményeket érünk el, mint abban az esetben, ha nem törődünk vele.

Ha csak a fent bemutatott nyolc területre összpontosítunk, megduplázhatjuk, megháromszorozhatjuk vagy akár tízszeresét is elérhetjük annak a forgalomnak, mint ezen technikák alkalmazása nélkül átengednénk versenytársainknak.